8 de març: Drets de la Dona i Consciència social

Com tots sabem, el 8 de març és el dia internacional de la dona treballadora en el qual es reivindica el paper de la dona com a element actiu, viu que construeix la societat actual i ho ha de fer en iguals condicions que l’home. Al final, les dones són 50% del que és la humanitat i té mol a dir i fer.

Amb aquest propòsit, alguns alumnes de 2n de batxillerat han preparat una activitat dinàmica per fer en totes les classes de l’Institut, on s’explicava els estereotips de la nostra societat en relació al gènere femení. També han aprofitat per animar l’alumnat a participar en els actes del municipi i altres al voltant d’aquesta diada. Com Institut ens alegra saber que el nostre alumnat creix com persones i s’implica en la societat, té neguits i lluita pel que considera legítim.

Moltes gràcies, voluntaris de 2n de batxillerat!

img_20170308_122151