3r ESO: finalistes al concurs Picalletres del TAC12

El passat 21 de gener, l’alumnat de 3r de l’ESO de l’Institut de Constantí va participar en el concurs Pica Lletres de la televisió TAC12.
La competició consisteix a lletrejar paraules dividides en 5 nivells i fer algunes proves relacionades amb l’ortografia catalana.

Els alumnes expliquen que han tingut una experiència inoblidable ja que han estat finalistes del concurs. L’alumnat de l’Institut ha competit amb  La Salle de Tarragona i l’Institut Jaume I de Salou, n’ha sortit guanyador i  ha encapçalat rànquing del seu grup.