Felicitacions Nadalenques

Davant la impossibilitat d’anar personalment a la ràdio per la situació COVID-19 que vivim, enguany, a l’Institut, hem canviat el format de felicitació de Nadal.
Cada classe ha enregistrat la seva felicitació i s’han fet fotografies de l’alumnat que les ha llegides.
Aquestes felicitacions s’han enviat… Llegeix més»

Final d’any

La situació derivada de la pandèmia ha condicionat tot el trimestre i avui, darrer dia abans de l’aturada nadalenca no ha estat una excepció. El claustre de professors, al pati, ha fet un petit acte conjunt per transmetre els bons desitjos per les Festes… Llegeix més»

Per litteras ad amicitiam 2020-2021

L’alumnat de llatí de 1r de Batxillerat ha enviat postals de Nadal a alumnes de 4t d’ESO de l’Institut de Cambrils. Així han pogut iniciar una relació epistolar que continuarà durant el curs.
Io Saturnalia! Bonum diem Nativitatis et felicem faustumque annum novum!

La Marató, a l’institut

Un any més, s’han desenvolupat diferents activitats a l’institut relacionades amb La Marató de TV3 i de Catalunya Ràdio, que es celebrarà el dia 20 de desembre i que, en aquesta edició, recaptarà fons per lluitar contra la COVID-19.
Precisament, la situació generada per la… Llegeix més»

25N al centre

El 25 de Novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, ha estat recordat al centre amb el desenvolupament de diferents activitats, condicionades, això sí, per la situació de la pandèmia de la COVID-19.
Així, a l’entrada del centre hi havia… Llegeix més»

Es busquen Eco-influencers

La comissió de resiliència ambiental del centre ha engegat la campanya per trobar eco-influencers. Així, s’han penjat a les parets dels passadissos de l’institut imatges i missatges que recorden la difícil situació mediambiental del planeta amb la voluntat d’interessar els possibles candidats.
Els eco-influencers participaran,… Llegeix més»