VISITA A L’EXPOSICIÓ “CATALUNYA, UN PAÍS D’ENGINY I INNOVACIÓ” A L’ECOMUSEU FARINERA

La setmana del 4 al 8 d’abril els alumnes de 1r d’ESO a l’hora de dibuix han visitat a l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries l’exposició temporal “Catalunya, un país d’enginy i innovació. 30 aportacions científiques i tècniques universals.

El Servei Educatiu del Museu ha introduït la visita a cada grup, fent una explicació sobre la importància dels invents i inventors que hi ha als plafons de l’exposició i entre els quals trobem el baròmetre aneroide del pare Faura, el tricicle de Francesc Bonet, l’Atles Català de Cresques Abraham, el submarí de Narcís Monturiol o el teler de vellut de Jacint Barrau, entre d’altres.

Els alumnes han treballat en grup amb el material educatiu que ens ha proporcionat el museu i que ha consistit en un test interactiu per conèixer alguns dels invents i inventors. El test els ha permès apropar-se a l’exposició d’una manera lúdica amb les tauletes del propi museu.