Physicat 2022

Enguany, s’ha celebrat una nova edició del physicat, un concurs de física per a grups d’alumnes de 4rt d’ESO. Aquest dijous 7 d’Abril hi ha participat un equip format per Alae El Hamidi, Romaisae Zbakh, Julia Morales, Ouissal Hannoun, Mar Viñas i Ferran Gómez, alumnes que fan les optatives de física i química. Els seus professors, l’Anna Pagès i en Pere Vilarrubias, també els han acompanyat.

Han disposat d’una hora per resoldre, online, una serie de problemes de física, treballant en equip. Els resultats, per als equips de tot Catalunya, es sabran d’aquí a un temps. Però, de moment, l’experiència de treballar en grup en un concurs d’aquestes característiques ha estat molt positiva i motivadora per a tot l’equip.