COMPRA DE LLIBRES CURS 2023/2024

L’AMPA, Associació de pares i mares dels alumnes, està formada per totes aquelles famílies de l’INS que desitgen ser-ne socis. L’educació dels nostres fills i filles és un dels objectius fonamentals a l’hora de crear  l’AMPA, sense deixar de banda el fet de donar suport i col·laborar amb l’INS en tot allò que necessiti, com ara promoure la participació en les activitats i organitzar activitats extraescolars.

L’AMPA de l’INS Castelló d’Empúries és una entitat sense afany de lucre, amb les seves normes de funcionament, unes funcions establertes i uns Estatuts propis regulats per la llei.

Propostes i finalitats

• Donar suport i assistència als membres de l’associació i en general, als pares i mares d’alumnes, tutors, professorat i alumnat del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència als seus fills i filles i, en general, a tot l’alumnat matriculat al centre.
  • Assistir els pares, mares i alumnes en l’exercici de seu dret d’intervenir en el control i la gestió del centre.
  • Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de  l’entorn.
  • Promoure les activitats de formació dels pares i mares, tant des del vessant cultural de l’específic com des de la responsabilització en l’educació familiar.
  • Promoure i realitzar  tota mena d’activitats esportives i culturals.

Què ofereix l’AMPA?

• Participar a les juntes.
  • Promoure la participació de les famílies.
  • Col·laborar en les festes i activitats de l’escola.
  • Comprar material.
  • Organitzar activitats extraescolars.
  • Suport.
  • Proporcionar tota la informació necessària.

Projectes

• Oferir un descompte en la compra dels llibres de text
    • Possibilitat de compra/venda de llibres usats.
    • Proporcionar activitats per col·laborar en la recollida de diners per al viatge de final d’etapa.
    • Millora de les necessitats logístiques que repercuteixen en els alumnes o bé a l’INS.
    • Receptivitat a altres activitats com a suport als alumnes de l’INS.

Membres de la Junta Directiva:

• President: Miquel Saló i Solé
  • Secretaria: Yolanda Meléndez Rodero
  • Tresorera:   Anna Maria Garcia Soria
  • Vocal: Sara Perpinyà Carbonell

Com fer-se soci del l’AMPA?

El pagament de la quota és anual.

Quota de l’AMPA:

• 30€ per alumne/a
  • 50€ en cas d’haver-hi dos germans al centre.
  • 70€ en cas de més de tres germans.

Com es pot pagar la quota:

• Al formalitzar la matrícula en el centre.
    • Al número de compte que té associat l’AMPA a l’entitat de Banc Sabadell: ES94 0081 0177 1200 0189 3799.   Imprescindible: NOM DE L’ALUMNE/A I CURS

Per qualsevol dubte ens podeu escriure al correu: ampainscastellodempuries@gmail.com