Sortida a l’Expojove i pràctiques d’anglès

El divendres dia 1 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van fer una sortida a l’Expojove de Girona per tal de conèixer de primera mà les opcions formatives i laborals existents Catalunya. Allà van poder assistir a xerrades de diferent temàtica: des de possibilitats de viatjar a l’estranger, conèixer de prop la UdG o sobre l’oferta de cicles formatius, la formació artística o les escoles oficials d’idiomes. A més a més, la visita als diferents estands  van permetre resoldre dubtes i interactuar amb professionals que dominen l’oferta formativa i tenen contacte directe amb el món laboral.

Després de la visita a l’Expojove, els alumnes van tenir temps lliure per gaudir de la ciutat i del bon temps, i també per practicar una mica l’anglès gràcies a una activitat organitzada pel departament d’anglès que requeria la interacció amb diferents turistes de la ciutat. Es tractava de fer entrevistes a persones de diverses nacionalitats, una manera de posar en pràctica tot allò que aprenen a l’aula i que els permet interactuar i relacionar-se amb persones d’arreu del món gràcies a la llengua vehicular per excel·lència actual.