OPTATIVA DE TEATRE
29/05/26Aquest curs, alguns alumnes de 2n i 3r d’ESO han participat a l’optativa de teatre. En el cas de 3r d’ESO, es tracta d’una assignatura trimestral, mentre que a 2n és semestral.
Al llarg de les diferents sessions hem treballat diversos aspectes relacionats amb el món… Llegeix més»




