Setmana del cinema

Aquests dies els alumnes de 2n d’ESO participen al projecte de la Setmana del Cinema, durant el qual treballen per grups per elaborar petits curtmetratges que ells mateixos graven i editen amb una simple tauleta. Amb aquest projecte els alumnes aprenen el procés d’elaboració d’un curt, llenguatge visual, i tot plegat dins el marc d’un treball en equip. Aquí teniu algunes imatges…

Cicle formatiu SMX

Primera participació d’un equip del cicle formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes a l’edició virtual del concurs de programació HP CodeWars!

Entrega aliments

Dies enrere es va fer l’entrega final dels aliments comprats gràcies als diners recaptats a través de la paradeta solidària que l’alumnat del PFI va organitzar pels volts de Nadal.
Ens sentim molt orgulloses del nostre alumnat, ja que ha sigut capaç d’implicar-se en un projecte… Llegeix més»

L’Institut canvia el timbre per música

L’Institut de Castellbisbal ha canviat el timbre existent fins aquest curs per fragments musicals. Amb l’objectiu de contribuir a la millora de l’ambient del centre aquest nou Timbre Musical estarà dedicat cada dia a un estil de música diferent.
Els fragments musicals són molt variats, i… Llegeix més»