Reunió de famílies de 1r d’ESO curs 2024 – 2025

Dimecres, 3 de juliol, a les 18.00 h

Pati de la Biblioteca (entrada pel Passatge Xirinachs)

Un any més participem en el Festival NYS Polígon Arts

El Projecte Fènix està format per alumnes de l’Institut Castellbisbal. Es tracta d’un projecte de diversificació curricular on els alumnes que hi participen realitzen diverses propostes curriculars de caràcter més globalitzat i interdisciplinari fomentant la creativitat, el treball manipulatiu i tecnològic.

Títol de l’obra: ELECTROMAR

Sinopsi:

La majestuosa balena blava transmissora de sons; el tauró blanc amb la major força de mossegada; el marlí blau amb la seva mandíbula superior allargada i letal; els cavallets marins portadors d’ous a punt de néixer. Tots units per xarxes de color font d’aliment i comunicació, sent capaços de conviure amb les seves diferències i similituds en un món ple de canvis. Un espai únic anomenat “Electromar”.

Alumnes: Akram Ben Maazouz, Ismael Bouzalmat, Ian Castillo.

Amb la col·laboració de Aleix Gil, Sabir Chakroun i Aitana Sánchez, alumnes del PFI de l’Institut Castellbisbal i Mariam Al-Assbahi, alumna en pràctiques de Integració Social.

Artterapeuta: Susana Freije      Tutor: Carles Uceda

Col·laboradors: Zarca, Caba, Jotun, Ajuntament Castellbisbal, Institut Castellbisbal, CB jove Castellbisbal

2n premi al millor projecte PFI

L’alumnat de PFI de l’INS Castellbisbal ha guanyat el 2n premi al millor projecte del Programa de Formació i Inserció en el concurs de Noves i Nous Professionals. Enhorabona a tots/es i totes!

Volem fer una menció especial a Susana Freije perquè sense ella res d’això no seria possible!