Nadal
20/12/23Els alumnes dels Cicles Formatius d’Activitats Comercials i de Sistemes Informàtics i Xarxes ens desitgen unes bones festes.
Merry Christmas!
Els alumnes dels Cicles Formatius d’Activitats Comercials i de Sistemes Informàtics i Xarxes ens desitgen unes bones festes.
Merry Christmas!
Durant els dies 14, 15, 18 i 19 de desembre els alumnes d’ESO participen a la Setmana de les Arts. Els alumnes aprenen diferents disciplines artístiques segons el curs, per acabar realitzant un projecte final.
1r d’ESO – El circ
2n d’ESO… Llegeix més»
El proper dilluns 11 de desembre de 9.00 h a 14.00 h l’alumnat del PFI muntem una paradeta solidària al mercat de Castellbisbal! Vendrem productes nadalencs fets a mà per nosaltres mateixos durant tot el trimestre. Tots els beneficis, els destinarem al Banc d’Aliments del poble.
No us quedeu… Llegeix més»
L’Institut Castellbisbal vol donar a conèixer el seu vessant internacional, i per això estrena la pàgina web Erasmus+. Per mitjà d’aquesta nova pàgina podreu trobar tota la informació de les activitats que fa l’Institut en relació amb els projectes internacionals. Sabreu quines són les mobilitats… Llegeix més»
Obert el procés de selecció per optar a una beca Erasmus+ tant per l’alumnat de Cicles Formatius com per PFI. La beca per l’alumnat de Cicles Formatius permet realitzar de 2 a 3 mesos de pràctiques a una empresa Europea, juntament amb una preparació lingüística… Llegeix més»
Aquest curs la Banda de l’Institut s’ha estrenat amb dos concerts!!
El passat dia 8 de novembre vam actuar al Centre de Dia El Serral, on els nostres alumnes van oferir un gran concert, amb una gran acollida per part del públic i els treballadors del… Llegeix més»
La Comissió de Coeducació de l’Institut Castellbisbal engega el préstec de llibres de la Biblioteca de la Coco.
Durant dues setmanes a l’hora de lectura comptareu amb un seguit de llibres que podreu mirar, consultar, trastejar…, i si n’hi ha algun que us agrada molt us… Llegeix més»
Els alumnes de 1r d’ESO hem fet un Taller de percussió corporal amb la percussionista Paola León. Durant aquest taller hem après una gran varietat de sons descobrint que podem fer sonar el nostre cos de formes molt diferents. També hem practicat aquests sons amb… Llegeix més»
La Comissió de Coeducació de l’Institut Castellbisbal necessita un logotip que ens representi. Per aquest motiu s’ha convocat un concurs per tal d’escollir el disseny d’un logotip que estigui present en els actes, documents oficials i activitats que presidim.
Pot participar tot l’alumnat, professorat i membres… Llegeix més»