Jornada contra la violència de gènere

Perquè no volem més violència contra les dones, perquè tenim dret a ser nenes i dones lliures, els alumnes de 1r de batxillerat vàrem col.laborar amb la cursa/caminada popular que l’Ajuntament va organitzar el passat diumenge 25N.

25N1

25N2

25N3

Taller “Reacciona i explota”

El passat dilluns 19 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO i els de Física i Química de 4t d’ESO vàrem participar al taller “Reacciona i explota”. L’Aitami, que forma part de la Càtedra de Divulgació científica i comunicació” de la Universitat de Girona, ens… Llegeix més»

Equip de mediadors i mediadores

El passat dimecres 7 de novembre ens vam reunir amb les coordinadores del servei de mediació per tal de veure’ns les cares i definir les accions que portarem a terme.
Estem il·lusionats i amb ganes de poder participar en la vida del centre, i més… Llegeix més»

Recomanació televisiva

El dimarts 30 d’octubre a les 21.55 h, al programa Sense Ficció, s’estrena el documental “Les Pal·liatives”, en el qual s’entrevista els joves participants del curtmetratge Crisàlide.
Un projecte que es va realitzar conjuntament entre l’Associació Mélies amb l’Institut Castellbisbal i l’AMPA, i amb la col·laboració… Llegeix més»

Guanyadors concurs imatge del mes

Olga Clemente (1r Batxillerat) guanya la 1a edició del Concurs de la Imatge del Mes.
A la foto, els alumnes que van participar més de tres vegades al llarg del curs 2017-2018 i que han optat, mitjançant sorteig, al premi de la Targeta BISCA (valorada amb… Llegeix més»

Reunions inici de curs

Durant la setmana que ve es faran les reunions amb les famílies dels alumnes per tutories. En aquestes reunions les famílies podran tenir un primer contacte amb els tutors, els quals transmetran totes les informacions necessàries per poder garantir un bon funcionament de curs.
El calendari… Llegeix més»

Inici curs 2018-2019

Us resumim el calendari d’inici de curs que teniu detallat en aquest document.

• Exàmens de setembre: 3 i 4 de setembre (Vegeu horari en el document adjunt.)
  • Lliurament notes de matèries pendents: 6 de setembre a les 13.30 h – Alumnes que recuperen 4t d’ESO: 4 de setembre a les 11.30 h
  • Reunió de pares i mares alumnat de 1r d’ESO: 4 de setembre a les 18.30 h a l’Institut Castellbisbal
  • Inici de curs ESO: 12 de setembre. 1r ESO:  de 09.00 h a 13.30 h / 2n – 3r – 4t ESO: d’11.30 h a 13.30 h
  • Inici de curs postobligatòria: 13 de setembre. D’11.30 h a 13.30 h.
  • Marc horari curs 2018-2019: de 08.00 a 14.30 h, de dilluns a divendres

Deures i feina d’estiu

Ja teniu a punt la feina i els deures d’estiu que cada departament ha preparat perquè reviseu, practiqueu i consolideu aquells continguts que heu anat treballant durant el curs escolar. D’aquesta manera podreu començar el curs 2018-2019 amb millor garantia d’èxit. Els trobareu al Moodle… Llegeix més»