PROCÉS DE RECLAMACIONS – PREINSCRIPCIÓ 2020-21 ESO

Supòsits en els quals les famílies poden presentar una reclamació:

  • Disconformitat amb l’assignació de plaça:
    • P3 i 1r d’ESO (amb vacants)
    • Cursos intermedis (amb vacants)
  • Germans separats
  • Plaça d’ofici sense cap centre assignat
  • Canvis de població sense plaça assignada

No serà motiu de reclamació:

  • Els cursos intermedis, quan no hi ha vacants
  • Quan la família té el seu fill/a en llista d’espera i està pendent que el centre confirmi la matrícula perquè s’activi la llista, amb ocasió de vacant. A tall d’exemple, si han posat a la sol·licitud els 10 centres possibles que podien demanar, apareixeran a 10 llistes d’espera fins al 8 de setembre (data fins la qual és vigent la llista d’espera).

En la resta de casos: oblits, canvis de domicili noves incorporacions, canvis de centre per motius personals…, podran fer una “petició fora de termini, que s’atendran a l’OME, amb cita prèvia, fora del període de reclamacions.

Procediment: per presentar una reclamació

  • Dates: només s’acceptarà l’entrada de formularis o atenció presencial a l’OME (Oficina Municipal d’Escolarització) els dies dies 8, 9 i 10 de juliol
  • Vies: per presentar una reclamació

    1) Telemàtica: a través d’aquest formulari:

       Reclamació contra la plaça assignada

    2) Presencial: Excepcionalment, les famílies poden demanar cita prèvia perquè se’ls atengui presencialment a l’OME, trucant al 010 des del telèfon fix i al 93 745 31 10 des del telèfon mòbil.

  • Resposta a les reclamacions:

Cal tenir en compte que totes les reclamacions presentades es tracten per igual, tant si es presenten el primer dia com si es presenten el darrer.

La comissió de garanties d’admissió es reunirà el 13 i 14 de juliol i donarà resposta a cadascuna de les reclamacions per correu electrònic, els dies 14 i 15 de juliol.