XI TROBADA D’EQUIPS DE MEDIACIÓ DELS INSTITUTS DE SABADELL

Més de 150 alumnes de centres de secundària han participat avui en l’onzena edició de la Trobada d’Equips de Mediació dels instituts de Sabadell, que ha tingut lloc al Casal Pere Quart de Sabadell. Aquest any s’ha posat èmfasi en com el llenguatge genera violència i s’ha treballat en com transformar-lo amb la comunicació assertiva.
La iniciativa d’introduir la mediació en els centres  de secundària va començar fa anys per difondre cultura de pau i formar íntegrament els joves com a persones.
La jornada ha reunit alumnes de secundària procedents de nou instituts públics: Agustí Serra, Arraona, Castellar, Escola Industrial, Ferran Casablancas, Pau Vila, Ribot i Serra, Sabadell i Salas i Xandri. Durant la sessió han treballat en grups diferents activitats. A partir de diferents dinàmiques, han analitzat i reflexionat sobre la figura del i la mediadora en qualsevol procés de mediació.
L’institut Ferran Casablancas ha participat amb 30 alumnes de diferents cursos( 1r,2n i 3r).