SORTIDES DEL DEPARTAMENT DE FÍSICA I QUÍMICA

Fotos de les dues sortides que s’han fet al departament de Física i química:
  • Foto 1. Sortida REVIR UAB, 3 de març. L’alumnat va realitzar un taller de química anomenat “L’efecte hivernacle i la interacció llum-matèria” en el què vam reproduir l’efecte hivernacle al laboratori.

• Carrusel 1: L’alumnat de 2n de Batxillerat, de la matèria de Física, va assistir al taller “Caracterització i anàlisi del so: la veu i els sons musicals“, a la UAB. Durant la sessió van utilitzar programes i instruments musicals per assolir una major comprensió del so, i la caracterització de les ones sonores.

• Foto 2. Sortida mNACTEC Terrassa, 22 de febrer. L’alumnat va realitzar un taller del so on van conèixer el funcionament de les ones sonores i va fer una visita guiada sobre l’evolució de l’energia des de l’inici dels temps fins a l’actualitat.