SETMANA DE LA CIÈNCIA 2017

Des del Seminari de Física i Química volem donar un impuls a la Ciència i hem preparat una sèrie d’activitats per aquesta setmana:

Dilluns 13 a les 16:00  a la sala de claustres: BLADE RUNNER ¿Sueñan los androides con ovejas elèctricas?

Dimarts 14: “Ciència Sorprenent” amb els alumnes de 2n d’ESO

Dijous 16: Cinema i ciència ficció: “Quan la física pot ser divertida” amb els alumnes de Física i Química de 1r i 2n de Batxillerat.

Visiteu també l’exposició dels treballs que han fet els alumnes de 3r i 4t d’ESO i els de 1r de Batxillerat que es troba al passadís dels laboratoris de Ciències Naturals.

Ah!! I voteu  la foto finalista en el concurs fotogràfic de Física i  Química. Al costat de les fotos podeu trobar com fer-ho.

Gaudiu de la ciència!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *