PROJECTE SABA CURS 2018 – 2019

Novament aquest curs, un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha participat en el projecte SABA, fruit de la col.laboració del nostre institut amb diverses entitats sense ànim de lucre de Sabadell. Els nois realitzen activitats de voluntariat que promouen valors tan necessaris com la solidaritat, el respecte i l’empatia, entre d’altres. El 31 de maig va tenir lloc la cloenda al Santuari de la Salut, a on vam viure una agradable jornada de convivència, alumnes i entitats, i se’n va fer una valoració conjunta molt positiva.