NOVA EDICIÓ DE L’INTERCANVI AMB BUCAREST

Des del darrer 17 fins el 23 de març els alumnes de 1r de batxillerat involucrats amb l’intercanvi amb l’institut Gheorghe Șincai són a Bucarest. Com cada any ens han rebut amb alegria, i els alumnes estan gaudint a casa dels seus companys romanesos una experiència inoblidable. Enguany el protagonista ha estat el clima, que ha fet que els paisatges de la ciutat de Bucarest estiguin plens de neu, cosa que han rebut amb il·lusió el nostre alumnat.

El temps fred i la neu ens ha fet canviar una mica els plans de visita. Però a les ja típiques visites als monuments més emblemàtics de la ciutat, el dimecres afegirem l’esperat viatge a Transilvània, que ens permetrà, després d’haver-nos de llevar ben d’hora, visitar els castells de Vlad i de Peles.

Fins ara hem pogut visitar el Dealul Mitropoliei (patriarchy Hill), el Museu Grigore Antipa de Ciències Naturals i el Atheneum (teatre de la òpera). Ens queden visites per fer, com, per exemple, l’edifici del parlament, abans del temut i sempre emotiu acomiadament dels nostres amics romanesos.