EXCURSIÓ A LA MOLINA

El passat dimecres 27 de febrer els alumnes de 3F i de 4F van fer una sortida a la neu amb tres professors de l’agrupació DI.
Les despeses del transport van estar sufragades per l’AMPA en reconeixement al treball realitzat en la transformació de la biblioteca pels alumnes del grup DI .Gràcies a això es va poder garantir que ningú es trobés exclòs per temes econòmics.

Era una sortida molt esperada per tots ells ,ningú es volia perdre l’ocasió d’anar a la neu. Alguns d’ells mai havien estat en un lloc semblant. Tot i això un dels alumnes no va poder participar, ja que es trobava mal físicament.

Finalment tothom ,d’una forma senzilla, s’ho va passar molt bé!