CONTINUA L’INTERCANVI AMB L’INSTITUT GHEORGHE SINCAI DE BUCAREST.

IMG_20170404_162233 IMG_20170404_103409 IMG_20170403_153827 IMG_20170403_105306Després del cap de setmana, on els alumnes de l’intercanvi van disfrutar de la jornada familiar amb els seus companys romanesos i les seves famílies, han seguit amb les activitats grupals.

Dilluns van visitar l’impressionant edifici del parlament romanès, van escoltar les presentacions dels alumnes i van visitar el Palau Patriarcal i la bonica catedral ortodoxa de Bucarest.

Dimarts s’ha fet un tour pel centre de Bucarest on han aprés moltes coses sobre la història recent de Romania. Seguidament els companys locals han convidat al dinar i a la tarda han organitzat una divertida sessió de karaoke. La retirada ha estat aviat ja que demà toca matinar per anar a visitar la sempre misteriosa Transilvania.