CLOENDA DEL VAPOR LLONCH

XVII Edició del programa del Coneixement d’Oficis .
El passat 29 de maig es va celebrar la cloenda de la dissetena edició del programa del Coneixement d’Oficis, que organitza el Vapor Llonch en sinergia amb diferents centres educatius. En aquesta edició han estat representats 16 centres educatius de Sabadell i han participat 160 alumnes.
Van estar presents els representants dels diferents gremis i el regidor de treball en funcions. La jornada va ser molt festiva i interessant.
Van venir familiars dels nostres alumnes . Es va repartir el diploma corresponent que acredita les hores realitzades en els tallers de: Fleca i Pastisseria, Cuina i Restauració, Indústria 4.0, Economia Social i Solidària, Portafoli d’autoconeixement, Metall, Electricitat i energia solar, Automoció i Fusteria.