AGENDA 21 ESCOLAR DE SABADELL

Agenda 21: Som Agenda 21 escolar! Re-inventem els Residus from ESDi on Vimeo.

El projecte audiovisual desenvolupat per la Unitat Departamental d’Audiovisual i Gràfic de l’Escola Superior de Disseny ESDi i el programa Agenda21 Escolar de l’Ajuntament de Sabadell consisteix en tres càpsules divulgatives: “Treballem l’hort escolar”, “Gestionem l’aigua i l’energia” i “Re-inventem els residus”.
Les càpsules recullen la curiositat, el descobriment, la cooperació, el respecte i la il·lusió dels infants dels diferents centres participants.

Aquestes píndoles audiovisuals són les encarregades de donar divulgació als projectes que els diferents centres educatius han dut a terme en matèria de sostenibilitat al llarg del curs. Amb la participació d’alumnes i professors, els vídeos mostren la feina dels més petits dins el projecte: des de les funcions del delegat verd i l’estalvi d’energia, fins al control de la salut del riu, entre d’altres iniciatives. L’objectiu és que els més petits aprenguin valors de respecte i millora de la qualitat medi ambiental.