VI CONCURS ESCOLAR DE CÒMICS

Ja tenim aquí la nova edició del Concurs escolar de Còmics, adreçat a tots vosaltres.

El concurs consta de quatre categories (A, B, C, D), d’acord amb els nivells educatius de l’alumnat participant, des del cicle mitjà d’educació primària fins a l’alumnat d’ensenyament post obligatori. Està organitzat conjuntament pel Departament d’Ensenyament i el Saló del Còmic.
Podreu trobar tota la informació en els següents enllaços:

Cal que defugiu de copiar el text tal i com ho trobeu en els enllaços anterior i useu un llenguatge més proper als alumnes per anunciar aquest concurs.

RECORDEU QUE EL TERMINI D’INSCRIPCIÓ S’ACABA EL PRÒXIM 31 DE GENER DE 2017.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *