Aquest dimecres 1 de juny ha tingut lloc al Teatre Municipal de Roses l’acte de lliurament dels XVI Premis de Treballs de Recerca de Roses.
L’objectiu d’aquesta convocatòria és potenciar l’esperit de recerca entre l’alumnat de Roses i donar a conèixer els treballs d’investigació que es porten a terme en el nostre municipi.
Aquests premis valoren l’originalitat i la creativitat en la tria del tema, la metodologia emprada, el rigor i el tractament científic en la seva elaboració, la capacitat de resoldre els problemes que van sorgint en el procés així com la presentació i correcció dels treballs presentats.
Enguany el nostre institut ha presentat dos magnífics treballs a càrrec de l’Anna Taulera Deulofeu, amb el “Projecte d’intervenció a Punta Falconera” i la Berta González Velasco amb: “El Gambi Climàtic. La gamba vermella del cap de Creus davant el repte de la crisi climàtica”. Malauradament, la segona proposta no ha estat admesa segons les bases establertes en el concurs, decisió no compartida des del nostre institut.
En tot cas, volem felicitar l’Anna i la Berta i les seves tutores l’Amaya Unzurrunzaga i la Carme Lorente per la seva passió, el seu talent i el seu esforç havent obtingut un resultats excel·lents.


