VISITA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2025

El divendres 28 de març els alumnes de 2n de batxillerat van visitar el Saló de l’Ensenyament. Aquest esdeveniment presenta tota l’oferta acadèmica d’estudis postobligatoris per al curs 2025-2026 amb més de 250 expositors on s’ofereix als alumnes l’orientació acadèmica i professional necessàries per prendre una decisió que marcarà el seu futur.
Cal destacar, amb més oferta que mai, la Formació Professional (FP), especialitat que creix un 10% respecte a l’edició de l’any passat, a més de totes les novetats per al proper curs pel que fa a graus universitaris, estudis superiors, idiomes i altres opcions formatives.
Les consultes d’informació majoritàries dels nostres alumnes han estat relacionades amb graus universitaris i cicles formatius d’FP vinculats a la branca sanitària, la gestió empresarial, l’enginyeria, el disseny i els esports.
Aquest mes d’abril continuarem amb les sessions d’orientació individualitzada a l’hora de tutoria i començarem a preparar les PAU i l’admissió a la Universitat i als CF de Grau Superior.