El passat 11 d’abril els alumnes del SIEI van fer una visita a l’Ajuntament de Roses, que forma part del projecte que hem estat treballant al llarg del trimestre “Coneixem el nostre entorn”.
Ens va rebre l’alcalde, Josep Maria Martínez, i la regidora d’educació, Yanna Arjona. En aquesta visita vam poder conèixer de primera mà com és el funcionament d’un ajuntament i com es prenen les decisions que afecten a la població rosinca.
L’espai de la visita va ser a la sala de plens municipal on els alumnes van poder fer preguntes a l’alcalde i a la regidora com si fossin membres del ple.
A més a més els alumnes també van explicar el projecte “aprenem a cosir” que es va engegar el curs passat i aquest any el volem reinventar. Se’ls hi va fer entrega de les Tote Bags de l’institut Cap Norfeu, confeccionades pels propis alumnes.



Comentaris recents