OLIMPÍADA JOVE 2021


 

Aquest dijous 29 d’abril els alumnes de 4t d’ESO de l’específica de Llatí i Cultura Clàssica han participat a l’Olimpíada Jove que s’inscriu en el Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UAB amb l’objectiu de donar suport a la transició entre la secundària i la universitat.

L’activitat ha constat de dues parts. En primer lloc, 2 presentacions: “La vida quotidiana dels déus grecs”, a càrrec de Jordi Pàmias, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB. I tot seguit  “Sang sobre l’arena. Els espectacles de l’amfiteatre romà”, a càrrec de Sebastià Giralt, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana de la UAB.

En acabar els alumnes han fet un  Kahoot o concurs virtual sobre les xerrades anteriors entre equips de tots els instituts participants d’arreu de Catalunya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>