GRADUACIÓ ADMINISTRATIU 14/6/24

El passat dia 14 de juny va tenir lloc l’acte de graduació del segon curs del cicle formatiu de Gestió administrativa i d’Administració i finances. Vàrem començar amb els parlaments dels dos tutors dels dos grups, seguidament algunes alumnes de Gestió administrativa i unes altres d’Administració i finances. Es varen lliurar els corresponents diplomes, les orles i els birrets d’ambdós grups. Finalment es varen fer les fotografies de record tant a l’escenari com al photocall preparat per a l’ocasió.
Agraïm al professorat assistent, alguns que ja no formen part dels equips docents d’aquest curs, la seva implicació i a l’alumnat per les seves paraules.
Per cloure la jornada tots junts es van desplaçar al restaurant per gaudir d’un inoblidable sopar.