Marina Marco i Joan Tarrés, de 4t d’ESO-A, van ser els representants del nostre Institut al 9è Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà, que es va celebrar el passat dissabte 5 d’abril a l’auditori dels Caputxins de Figueres.
Aquest concurs té com a objectiu promoure entre l’alumnat i les seves famílies la necessitat de millorar l’expressió oral, a més de destacar la importància de saber expressar-se en públic amb naturalitat i eficàcia, tot utilitzant els recursos argumentatius i retòrics adients.
En aquesta edició hi van participar 20 alumnes de diferents instituts públics i concertats de l’Alt Empordà, tots ells prèviament seleccionats durant els darrers mesos d’entre els més de 1.500 alumnes de 4t d’ESO de la comarca.
Els 20 seleccionats van disputar una semifinal en què van haver d’elaborar un discurs de tres minuts sobre un d’aquests dos temes, que els tocava per sorteig:
“El moment històric que m’hauria agradat viure” i “Xarxes socials: ens connecten o ens aïllen?”. Els semifinalistes van conèixer les dues propostes temàtiques just el dia abans.
Tot i no haver estat seleccionats per a la fase final, tant l’una com l’altre van fer una excel·lent intervenció davant del jurat i del públic assistent.
Moltes felicitats a tots dos i enhorabona per la feina feta!



Comentaris recents