PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT DE 4RT D’ESO A LA BARCELONADA 2020
23/02/20Alumnat i professorat de 4rt d’Eso van participar el dimarts 18 a la Barcelonada 2020. Aquesta activitat fa 8 cursos que es realitza i consisteix a saber-se localitzar dins la ciutat combinant els mitjans tradicionals i les darreres tecnologies.
http://www.wmcproject.org/barcelona/
![]() |
![]() |
![]() |
VISITA A LA UPC-EPSEM
18/02/20El dimecres 12, el grup d’alumnes de 2on del Batxillerat Tecnològic van assistir a la Jornada de Portes Obertes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa. Després d’una xerrada introductòria dels estudis que s’imparteixen van fer un recorregut pels espais propis de cada un dels graus que s’ofereixen. Alumnat i professorat del centre van donar unes pinzellades dels estudis corresponents i van respondre als dubtes dels visitants.
![]() |
![]() |
SORTIDA ANUAL: ESQUIADA, PATINATGE I BANYS TERMALS
05/02/20Avui dimarts 4 de febrer hem fet la sortida de centre amb l’alumnat de l’ESO. Un grup ha anat a esquiar a l’estació de La Masella. Els altres han anat a Puigcerdà, a patinar sobre gel a la pista, a banyar-se als banys termals de Dorres (França) i a dinar i fer un tomb pel poble de Puigcerdà.
Ha estat un dia fantàstic i molt divertit.
JORNADA REEIXIDA A LA COPA CANGUR
04/02/20COPA CANGUR
SORTIDA D’ESPORTS DE FPB
03/02/20JORNADA DE PORTES OBERTES D’ESO
26/01/20NOU TALLER D’ACOMPANYAMENT EDUCATIU PER A MARES I PARES
27/12/19El proper dijous dia 9 de gener, a les 6 de la tarda i a la biblioteca del nostre institut, la Virginia Pérez portarà a terme la tercera sessió del taller d’acompanyament educatiu per a mares i pares.
El tema serà la influència que exercim els adults sobre els nostres fills. La lectura girarà al voltant del llibre “Mares i pares influencers”. de l’Eva Bach i la Montse Jiménez (us el podeu demanar per Reis!)
FESTIVAL DE NADAL
21/12/19El dimarts 17, el nostre alumnat i professorat van representar al Teatre Kursaal el nostre Festival de Nadal. Felicitats a tots per la preparació d’aquests mesos i per el resultat final que es va poder veure!!. Aquí en teniu uns tastets de l’espectacle.
RIFA DE NADAL PEL VIATGE DE 4RT D’ESO
13/12/19L’AMPA ha organitzat una rifa per recaptar fons pel viatge de final de curs dels alumnes de 4t ESO.
El sorteig es farà el proper dimarts 17 de desembre en el transcurs del Festival de Nadal.
Podreu comprar les paperetes el mateix dia a l’entrada del Kursaal, les vendran els mateixos alumnes de 4t ESO.
El preu serà de 2 € per papereta, i si en compreu tres 5 €.
Es sortejaran diversos premis: panera, lot nadal, pernil, entrades bàsquet Manresa,..
Us animem a participar!!!
![]() |
























