ALUMNAT DE QUART PARTICIPA AL JUDICI DE LA LLUM

El dimarts 18 de febrer vam participar en la 3a edició del judici de la Llum a la Sala Els Carlins de Manresa, litigi fictici creat pel Col·legi d’Advocats de Manresa on es va debatre sobre els límits de la igualtat, juntament amb tres centres més (Ave Maria i La Salle).
El grup d’alumnes de 4t ESO, fent d’advocats, van presentar els seus arguments i van interrogar els testimonis aportats per ells i per les parts contràries per intentar demostrar que, en el cas nostre, l’empresa tenia dret a buscar el perfil que considerés que li resultava més útil per al càrrec.

VISITA A LA UPC-EPSEM

El dimecres 12, el grup d’alumnes de 2on del Batxillerat Tecnològic van assistir a la Jornada de Portes Obertes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa. Després d’una xerrada introductòria dels estudis que s’imparteixen van fer un recorregut pels espais propis de cada un dels graus que s’ofereixen. Alumnat i professorat del centre van donar unes pinzellades dels estudis corresponents i van respondre als dubtes dels visitants.

SORTIDA ANUAL: ESQUIADA, PATINATGE I BANYS TERMALS

Avui dimarts 4 de febrer hem fet la sortida de centre amb l’alumnat de l’ESO. Un grup ha anat a esquiar a l’estació de La Masella. Els altres han anat a Puigcerdà, a patinar sobre gel a la pista, a banyar-se als banys termals de Dorres (França) i a dinar i fer un tomb pel poble de Puigcerdà.
Ha estat un dia fantàstic i molt divertit.

 

 

 

JORNADA REEIXIDA A LA COPA CANGUR

Un grups d’alumnes de 2n i 3r d’Eso, van participar a les proves matemàtiques de la Copa Cangur el passat dijous 30 de gener. Les proves es van celebrar a la EUPM i es van fer dos torns, un a primera hora del matí i el segon que és el que van participar el nostres alumnes.
El nostre grup estava format per dos equips:  Eixos i Cartesians. L’equip dels Cartesians van quedar primers, per això passen a la propera fase, el 5 de març a Montmeló.
Aquí teniu l’enllaç de la competició per si en voleu conèixer més:

COPA CANGUR

SORTIDA D’ESPORTS DE FPB

El dilluns 3 de febrer vam anar a la zona esportiva del congost amb els alumnes de 1r i 2n de FPB. Vam practicar diferents esports : judo, gimnàstica esportiva i beisbol. Va ser una matinal molt activa i on vam poder gaudir d’un bon sol. S’ho van passar d’allò més bé!

JORNADA DE PORTES OBERTES D’ESO

El dimecres 18 de març a les 19h es durà a terme la Jornada de Portes Obertes d’ESO.

    – Rebuda de les famílies amb intervencions de direcció i de l’AMPA al Gimnàs.

    – Visita guiada pel centre amb mostra d’activitats diverses de l’alumnat.

 

 

NOU TALLER D’ACOMPANYAMENT EDUCATIU PER A MARES I PARES

El proper dijous dia 9 de gener, a les 6 de la tarda i a la biblioteca del nostre institut, la Virginia Pérez portarà a terme la tercera sessió del taller d’acompanyament educatiu per a mares i pares.

El tema serà la influència que exercim els adults sobre els nostres fills. La lectura girarà al voltant del llibre “Mares i pares influencers”. de l’Eva Bach i la Montse Jiménez (us el podeu demanar per Reis!)

Recordeu que la sessió és gratuïta i és oberta a tothom. Us hi esperem’.

FESTIVAL DE NADAL

El dimarts 17, el nostre alumnat i professorat van representar al Teatre Kursaal el nostre Festival de Nadal. Felicitats a tots per la preparació d’aquests mesos i per el resultat final que es va poder veure!!. Aquí en teniu uns tastets de l’espectacle.

RIFA DE NADAL PEL VIATGE DE 4RT D’ESO

L’AMPA ha organitzat una rifa per recaptar fons pel viatge de final de curs dels alumnes de 4t ESO.
El sorteig es farà el proper dimarts 17 de desembre en el transcurs del Festival de Nadal.

Podreu comprar les paperetes el mateix dia a l’entrada del Kursaal, les vendran els mateixos alumnes de 4t ESO.
El preu serà de 2 € per papereta, i si en compreu tres 5 €.
Es sortejaran diversos premis: panera, lot nadal, pernil, entrades bàsquet Manresa,..

Us animem a participar!!!