ESPORTS A LA CARTA PER 3R D’ESO
16/05/21Hem realitzat tres modalitats esportives: l’atletisme, el rugbi i el judo.
La diada de Sant Jordi hem celebrat els setens Jocs Florals de Cal Gravat. La situació sanitària ha estimulat la creativitat de la organització i s’ha organitzar una cerimònia en mode presencial per l’alumnat premiat i en mode streaming per a la resta de l’alumnat.
La participació ha estat molt alta en la quantitat,qualitat i varietat de les obres presentades. Aquí teniu l’enllaç per poder visualitzar la cerimònia.
Felicitats a tots els organitzadors i participants per una feina excel·lent.
El nostre centre es suma al programa DEFC (Dia Mundial de l’Educació Física al Carrer) una de les iniciatives del COPLEFC (Collegi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport a Catalunya per promocionar l’educació física per a tots i totes i per sempre. Aquest programa vol promoure hàbits saludables i un estil de vida actiu.
![]() |
![]() |
![]() |
El dilluns 26, la resta de grups de 4rt d’ESO hem fet la sortida d’esports a la carta a la Zona esportiva del Congost.
Hem realitzat tres modalitats esportives: el beisbol, la gimnàstica artística i el judo.
En el beisbol hem treballat elements bàsics com la passada, la recepció i per últim hem treballat com batre la pilota. i per acabar s’han realitzat partits.
En la gimnàstica artística, hem treballat tombarelles cap endavant i cap endarrere i després s’ha fet un treball d’anelles i de salts al llit elàstic.
Per últim en el judo hem treballat caigudes, una tècnica bàsica per fer caure al company i una tècnica per realitzar una immobilització.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
El proper dimarts 11 de maig a les 6 de la tarda es farà la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat de forma telemàtica, en cas d’estar interessats podeu enviar mail a oficines@icalgravat.net. On pots trobar més informació sobre la preinscripció i la matrícula?
Podeu consultar les llista ordenada amb la puntuació: INFORME_BAREM_ORDENAT
El dilluns 12 d’abril l’alumnat de tres grups de 4rt d’ESO ha viscut una jornada esportiva a la zona de El Congost. Han pogut fer un tastet d’esports com el beisbol, el judo i la gimnàstica.
![]() |
![]() |
Dilluns 12 d’abril s’ha realitzat el lliurament de la 20a edició dels Premis de la Fundació Lacetània pel 1r premi a l’ex-alumna Alba Quirós ha obtingut el 1r premi amb el Treball de Recerca titulat “Les dones artistes a Manresa 1930-63”. Felicitar-la un cop més, així com al seu tutor Ovidi Cobacho.
![]() |
![]() |
![]() |
Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física, Dinàmic Guies ens ha organitzat una cursa d’orientació per a tot l’alumnat de 1r d’ESO.
Han pogut aprendre els conceptes bàsics de l’esport de l’orientació i posar-ho en pràctica amb una cursa urbana per el barri de Cal Gravat.
La proposta ha estat molt engrescadora i motivant.