GRADUACIÓ 4t ESO

El proppassat dimecres 22 de juny va tenir lloc l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de la promoció 2018-2022, compartit amb les famílies i professors. A les pistes poliesportives del centre s’hi va desenvolupar un emotiu acte amb parlaments i lliurament d’obsequis per a tot l’alumnat que finalitzava la seva etapa d’educació obligatòria a Cal Gravat.

Alguns continuaran els estudis de batxillerat,.. però a tots i totes desitjar-los molta sort així com vagin on vagin, a Cal Gravat sempre serà casa seva!

GRADUACIÓ 2n BATX (2020-22)

El dijous, 16 de maig, l’alumnat de 2n de batxillerat un cop acabades les proves PAU van celebrar la graduació. L’acte que va poder ser compartit amb les famílies i professors, va comptar amb els discurs de la directora, entrega d’orles i de diplomes de reconeixement acadèmic per part dels tutors.

La festa va continuar amb un berenar-sopar al pati del centre i el comiat. D’aquesta manera, els alumnes de la promoció 2020-2022 s’acomiadaven de la seva etapa a Cal Gravat. Des d’aquí aprofitem per desitjar-los el millor de cara al futur. Molta sort a tots i totes!!!

ESPORTS A LA CARTA PER 3R D’ESO

Els divendres 25 de maig i 10 de juny l’alumnat de 3r d’ESO, hem fet la sortida d’Esports a la carta a la zona esportiva del Congost.
Hem realitzat tres modalitats esportives: judo, gimnàstica artística i beisbol.
En el beisbol hem batejat i fet passades i recepcions amb els guants, per acabar un partit.
En la gimnàstica artística primer de tot hem fet un bon escalfament, hem practicat els salts al llit elàstic i hem fet diferents habilitats com ara la tombarella endavant i enrere, i el pi.
Per últim en el judo hem treballat caigudes, una tècnica bàsica per fer caure al company, tècnica per realitzar una immobilització i formes jugades.
Ha estat una jornada esportiva on hem pogut gaudir dels diferents esports i on hem suat de valent!

VETLLADA OPERÍSTICA A L’INSTITUT

El proper dimecres 15 de juny, a les 19h, l’alumnat d’Història de l’Art de 4t d’ESO oferirà una projecció comentada de l’òpera AIDA de Giuseppe Verdi. Una oportunitat per descobrir un dels grans títols del repertori operístic en una producció del Gran Teatre del Liceu amb escenografies del pintor manresà Josep Mestres Cabanes.


SESSIÓ DE LOTUS PER A 3r d’ESO

Els divendres 6 de maig i 13 de maig, l’alumnat de 3r ESO ha dut a terme la 3a i última sessió del Projecte Lotus (sessió Cor), al Pou de Llum.

L’objectiu de la tercera sessió és reconèixer i escoltar algunes de les emocions bàsiques (alegria, tristesa, por, ràbia, calma i amor) i saber quan cal i com transformar-les. També es treballa l’empatia i la compassió, per millorar la convivència i educar per a la pau.

PREMI PROTAGONISTES DEL DEMÀ

Un grup de 2n de batxillerat participa en el Premi Protagonistes del Demà: Doctor Carles Garriga a Les Comes (Súria). Treballant en equip, han hagut de superar proves de lideratge, perícia, orientació i valors. Han quedat finalistes.

En paral·lel hi haurà ponències a càrrec de convidats de nivell. En concret, hi intervindrà Mireia Gilibert, que és top 20 en el rànquing Influential Women of Mobility 2020 i que va ser guanyadora del Premi Protagonistes del Demà de l’any 2002. També Ricard Jorba, gerent del Consorci del Bages per la Gestió de Residus, que parlarà de Com gestionem els residus al territori. La jornada comptarà també amb la presència de Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, que pronunciarà la conferència El canvi climàtic. Què hi podem fer nosaltres.

4RT D’ESO A LA BARCELONADA

L’alumnat i professorat de 4rt d’ESO ha tornat enguany a participar a la Barcelonada. Aquesta activitat d’utilització de les noves tecnologies i coneixement del medi està lligada a la celebració del Mobile World Congress i no s’ha pogut realitzar en edicions anteriors degut a les restriccions per la pandèmia.