GRADUACIÓ 4t ESO 23-24
25/06/24PRÀCTIQUES DE LABORATORI A LA UPC
17/06/24Avui, els alumnes de 4t ESO que han cursat la matèria de física i química, hem anat a la UPC de Manresa per poder realitzar diferents pràctiques de laboratori.
ENTREGA DE TDR A LA BIBLIOTECA DEL CASINO
17/06/24Els alumnes Iker Hurtado, Mario Ruiz, Marina Lanzo i Núria Muro han cedit al fons de la biblioteca del casino una còpia del seu TDR donat que tractava de temàtica de Manresa o de la comarca del Bages.
RECAPTE DE PRODUCTES D’HIGENE
10/06/24UN CAMÍ D’EMOCIONS
10/06/24Aquest dilluns 3 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO hem participat en el taller “Un camí d’emocions: del respecte a la cooperació”, organitzat per la Casa de la Solidaritat i la Pau Flors Sirera. Hem fet activitats per treballar la confiança i el respecte entre nosaltres i amb totes les persones que ens envolten i, al mateix temps, hem conegut una mica més el passat històric de Manresa amb una ruta que ens ha dut des del Casino fins a l’antic call jueu de la ciutat.
REPRESENTACIÓ DE L’EXTRAESCOLAR DE TEATRE
10/06/24Els alumnes de 1r d’ESO hem gaudit de la representació dels alumnes que fan extraescolar de teatre a Cal Gravat, Pius Font i Quer i Lacetània, al teatre d’aquest últim.
MOSTRA DE TEATRE INSTITUTS
10/06/24El grup de teatre Cal Gravat ha participat en la mostra de teatre d’instituts celebrada a la Sala 2000 el 30 de maig. Ha presentat l’obra “Play-off”, una obra al voltant d’un equip de futbol femení amb una trama interessant d’embolics familiars i emocionals. Les nostres alumnes: les germanes Nayara i Iris Cuenca, Noa Guerra, Blanca Ruiz, Laura Valentina Rodríguez i Pau Tesoro van executar una excel·lent interpretació. Amb la direcció d’Albert Ruiz, el grup de teatre Cal Gravat ja porta 4 cursos i és un excel·lent complement a la formació dels nostres alumnes en l’oferta d’extraescolars. Us animem des d’aquí a apuntar-vos-hi el curs que ve; compta amb ajuda de la nostra AFA i de l’Ajuntament de Manresa.
VISITA PILOT AL MUSEU BARROC DE CATALUNYA
10/06/24Els alumnes de la modalitat d’art de 4t d’ESO han participat en la prova pilot de proposta didàctica de visites escolars del recentment inaugurat Museu del Barroc de Catalunya. Posteriorment, realitzaran una anàlisi crítica de la mateixa i es faran propostes didàctiques per treballar al museu in situ en futures visites d’estudiants dels diferents centres de Catalunya.
Revista calgraINFO mes de maig
02/06/24
Aquí teniu l’enllaç de la revista del mes de maig: MAIG2024_HTML_20240531184022



















