CAL GRAVAT COMMEMORA EL 50è ANIVERSARI DE LA MORT DE FRANCO
26/11/25L’institut va commemorar amb diferents actes el 50è aniversari de la mort del dictador Francisco Franco. Durant tota la setmana amb tots els grups d’ESO i Batxillerat es va veure, treballar i comentar l’exposició que hi ha al vestíbul de “50 raons de perquè amb… Llegeix més»



