ESQUIADA A LA MASELLA

El dilluns 19 de febrer, alumnat del centre ha gaudit d’una jornada amb activitats a la neu a l’Estació d’Esquí de La Masella organitzada pel professorat d’Educació Física i acompanyats d’altres professors.

TALLER GEOGRAFIA A LA UAB

Els alumnes de 2n de Batxillerat (Social i Humanístic), aquest divendres 9 de febrer han realitzat un taller sobre ”Cartoteca i Laboratori d’Informació Geogràfica i Teledetecció” a la UAB adreçat a l’alumnat de 2n Batxillerat .
Ha consistit en la visita a la Cartoteca de… Llegeix més»

VISITA AL REGIÓ 7

Aquest mes de gener els alumnes de 3r d’ESO han pogut conèixer les instal·lacions i la redacció del diari Regió 7 de Manresa, acompanyats pels seus respectius professors de Llengua Catalana.

ELABORACIÓ D’UNA OBRA D’ART A LA BIBLIOTECA

Un grup d’alumnes de 4rt d’ESO  i la professora Maria Santamaria han treballat en el procés de creació d’un mural per a la Biblioteca del centre. Aquí podem veure algunes etapes del seu treball artístic.

 

“DEL LABORATORI AL PACIENT: COM INVESTIGUEM EN UN GRAN HOSPITAL”

Alumnes de Biologia de 1r Batxillerat han participat el dimecres 31 de gener a la jornada Del laboratori al pacient: com investiguem en un gran hospital, al Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) . Han estat quatre hores coneixent el complex sanitari de la Vall d’Hebron i les recerques que s’hi duen a terme. El VHIR és el segon centre d’excel·lència en recerca biomèdica de l’estat; hem pogut observar de ben a prop com s’hi investiga i la multidisciplinarietat dels seus equips. ”

 

TALLER DE PRIMERS AUXILIS

El divendres 21 de gener , els alumnes dels tres grups de 4rt d’ ESO van gaudir d’un taller de Primers Auxilis dins la matèria d’educació física.
Després que la professora  Ester donés alguna classe teòrica sobre com actuar en cas d’emergència mèdica, van venir a l’institut dos tècnics del Servei d’Emergències Mèdiques que ens van explicar com actuar en diferents casos, i vam poder practicar les maniobres de reanimació cardipulmonar amb el material que el Lluís i el Lars van portar per a fer les pràctiques, i on també vam poder conèixer el funcionament d’un desfibrilador.
Ha estat un taller de gran interès per tal de saber tots i totes quins passos hem de seguir per ajudar a algú en cas d’accident o lesió greu, i poder col.laborar a ajudar a salvar una vida.

11è cicle de Xerrades per a pares i mares

El cervell adolescent. Per què els adolescents són com són i què hi podem fer mares i pares?

A càrrec de David Bueno, doctor en Biologia i professor i investigador de Genètica a la Universitat de Barcelona. El 25 de gener, a les 19h, a l’Auditori Plana de l’Om.

FESTIVAL NADAL 2017

El passat divendres 22 de desembre es va celebrar el 10è Festival de Nadal al Pavelló del Nou Congost on es va representar diferents espectacles musicals pels alumnes i professorat de l’ESO.
1r ESO Mary Poppins
2n ESO: El rei LLeó
3r ESO: El libre de la Selva
4t… Llegeix més»