Lotus amb alumnat 1r ESO
15/10/25Els alumnes de 1r ESO hem dut a terme el taller “Lotus” durant les dues últimes setmanes. Hem sortit de l’institut i hem anat a diferents punts del barri de Cal Gravat per posar en pràctica activitats de cooperació, ioga i relaxació.… Llegeix més»



