Els alumnes de l’AAI construeixen un hort
25/02/26Els alumnes de l’Aula d’Acollida Intensiva de l’institut Cal Gravat hem estat treballant, els darrers mesos, per poder tenir un hort a l’institut.
Des del mes de novembre vam buscar informació, vam rebre assessorament de professors del centre i de l’Escola Agrària de Manresa i, just… Llegeix més»




