NOU TALLER D’ACOMPANYAMENT EDUCATIU PER A MARES I PARES

El proper dijous dia 9 de gener, a les 6 de la tarda i a la biblioteca del nostre institut, la Virginia Pérez portarà a terme la tercera sessió del taller d’acompanyament educatiu per a mares i pares.

El tema serà la influència que exercim els adults sobre els nostres fills. La lectura girarà al voltant del llibre “Mares i pares influencers”. de l’Eva Bach i la Montse Jiménez (us el podeu demanar per Reis!)

Recordeu que la sessió és gratuïta i és oberta a tothom. Us hi esperem’.

FESTIVAL DE NADAL

El dimarts 17, el nostre alumnat i professorat van representar al Teatre Kursaal el nostre Festival de Nadal. Felicitats a tots per la preparació d’aquests mesos i per el resultat final que es va poder veure!!. Aquí en teniu uns tastets de l’espectacle.

RIFA DE NADAL PEL VIATGE DE 4RT D’ESO

L’AMPA ha organitzat una rifa per recaptar fons pel viatge de final de curs dels alumnes de 4t ESO.
El sorteig es farà el proper dimarts 17 de desembre en el transcurs del Festival de Nadal.

Podreu comprar les paperetes el mateix dia a l’entrada del Kursaal, les vendran els mateixos alumnes de 4t ESO.
El preu serà de 2 € per papereta, i si en compreu tres 5 €.
Es sortejaran diversos premis: panera, lot nadal, pernil, entrades bàsquet Manresa,..

Us animem a participar!!!

TENIM UN GUANYADOR AL CROS ESCOLAR

A mitjans de novembre, s’ha celebrat el Cros Escolar de Manresa, i en Yeray Martínez, de 4rt d’ESO, ha estat el flamant guanyador de la cursa en categoria cadet.
Enhorabona Yeray!!!!!

SEGON TALLER D’ACOMPANYAMENT EDUCATIU PER A MARES I PARES

La Bea Fontanet, Psicopedagoga del centre, va fer la segona sessió del Taller d’acompanyament educatiu per a mares i pares. La seva intervenció, amb gran participació de les mares i pares presents,  va girar al voltant del llibre de la neurocientífica americana E. J Jensen, autora de “El cervell adolescent”. Vam poder posar sobre la taula comportaments dels fills i filles des d’aquesta perspectiva.

Us esperem al gener per la tercera sessió, que anirà a càrrec de la també Psicopedagoga del centre Virgínia Pérez, que dirigirà la sessió al voltant del llibre ‘Mares i pares influencers’, de l’Eva Bach i la Montse Jiménez. Us recordem que aquests tallers són gratuïts i també hi poden assistir mares i pares d’altres instituts.

TALLER DE PERCUSSIÓ CORPORAL A 4RT D’ESO

Dimecres 27 de novembre, tots els alumnes de 4t d’ESO hem gaudit d’una sessió de percussió corporal que ens ha fet en Marc Sibila.
Al gimnàs de l’Institut cada grup ha realitzat les tècniques bàsiques utilitzant les mans i la resta del cos per a fer ritmes i cançons conjuntament.
Ha estat una sessió molt xula!!!

A SEGON D’ESO FAN ESGRIMA!

Els alumnes de 2n d’ESO aquesta setmana i la propera realitzen a educació física dues sessions pràctiques d’esgrima dins del programa “Esports a la carta” de l’ajuntament de Manresa.
Un esport diferent i nou per la majoria d’alumnes, on poden participar i aprendre les normes, el diferent material d’ús, i com es realitzen els combats entre d’altres aspectes.
Una activitat diferent per ells divertida i motivadora.