Xerrada Save the Children

Com és habitual al nostre institut, durant la setmana cultural, l’alumnat de 2n de batxillerat recull les aportacions econòmiques de l’alumnat per tal de col·laborar amb una ONG. Enguany hem triat l’organització Save the Children per tal de realitzar aquesta aportació.

Save the children treballa a favor dels drets dels infants oferint-los ajut humanitari, en l’àmbit de l’educació i de la salut i la nutrició i intenta erradicar la pobresa infantil. La voluntària encarregada de la xerrada, la Sra. Carmen Bono, ens ha presentat la informació sobre l’ONG i els àmbits de treball de manera àgil, dinàmica i interessant.

Les aportacions de l’alumnat i del professorat de l’institut s’han ingressat al compte corrent de Save the Children.