Xarxa de Competències Bàsiques

L’equip de professorat que forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques del nostre institut va iniciar les sessions de treball el dilluns 8 de novembre.

En una reunió distesa i cordial, els membres de l’equip impulsor de la Xarxa van exposar els objectius de les trobades i els “productes finals” que caldrà obtenir amb l’alumnat. Pel que fa al curs de 3r d’ESO, des de totes les àrees, es treballarà amb l’Anuari, que s’oferirà a final de curs, a l’alumnat de 2n de Batxillerat.

Respecte a l’alumnat de 4t d’ESO, enguany canviem el format que havíem treballat fins ara. Ens van presentar un projecte engrescador: Protagonistes Blume, que tindrà el format de revista d’entrevistes que es realitzaran a ex alumnes que han passat pel centre i que han aconseguit l’èxit esportiu.

Des del claustre, es valoren de manera positiva aquests projectes ja que promouen el treball cooperatiu amb l’ús de les eines TIC.