El dia 19 de juny, l’alumnat de 3r d’ESO, ha realitzat un taller de teatre impartit per l’actor professional José Pedro García Balada. Mitjançant uns exercicis previs d’escalfament del cos i de la veu i una posterior proposta de simulació de situacions que, aparentment, podrien ser quotidianes, ha conduït l’alumnat a escenificar i a treballar la competència comunicativa en la llengua catalana.
Plataforma per llengua, una ONG que treballa per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social, és l’entitat que ha organitzat aquest taller (subvencionat pel departament d’educació amb l’objectiu d’impulsar activitats per promoure l’ús del català).
Tal i com podreu observar en el material gràfic, el taller ha transcorregut en un ambient distès i l’alumnat ha xalat molt.











