Taller de tall làser a l’EspluLab

L’alumnat de la matèria optativa de robòtica de 3r ha visitat l’EspluLab per tal de realitzar un taller de Tall Làser.

La finalitat d’aquest taller és poder aprofitar els aprenentatges que des de l’EspluLab ens poden facilitar. Es tracta de combinar els programes de disseny amb la realització d’objectes (màquina 3D i Tall Làser) i que, a la vegada, el producte final realitzat tingui un impacte en l’Institut. És per això que hem decidit dissenyar un punt de llibre en fusta, tot utilitzant el tall làser, i oferir-lo per als guanyadors dels diferents concursos que l’Institut proposa per celebrar la diada de Sant Jordi.

Amb el disseny escollit amb anterioritat a classe, a l’EspluLab l’hem redissenyat amb l’Inkscape. També ens han explicat el funcionament bàsic d’aquest programa. Un cop ja dissenyat hem llençat l’arxiu a la màquina de tall Làser.

L’experiència ha sigut molt interessant i l’alumnat ho ha gaudit molt.

El resultat obtingut ha estat plenament satisfactori.

Segur que repetim l’any que ve!