Sortida al Museu de Matemàtiques de Catalunya (mmaca)

L’última setmana abans de les vacances de setmana santa, l’alumnat de 3r d’ESO ha fet una visita al Museu de  Matemàtiques de Catalunya (mmaca).

Han pogut experimentar les matemàtiques amb les mans tot resolent reptes de combinatòria, de càlcul, d’estadística i de probabilitat, de miralls i il·lusions òptiques i de geometria i poliedres.

Han finalitzat la visita amb la realització d’un taller de cúpules de Leonardo. Amb la construcció d’aquestes cúpules han pogut experimentar la importància de treballar en equip, tant a l’hora de la construcció com per a l’hora d’aixecar-les i moure-les. Fins i tot han pogut entrar en una de les cúpules realitzades.

Un any més l’experiència ha estat molt enriquidora i alguns alumnes han descobert que les matemàtiques no són tan avorrides.