Setmana cultural i Carnestoltes

La setmana del 22 al 24 de febrer, a l’institut hem realitzat les jornades culturals. El dia 25 de febrer, divendres, és el dia que reservem per fer la rua de carnestoltes.

S’han programat, durant la setmana, tallers de diversa índole per a tot l’alumnat:

L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una visita als col·lectors solars de l’institut, per tal de conèixer l’entorn de l’institut i emmarcat en l’àrea de ciències socials. També han realitzat un taller de responsabilitat penal, dins de l’àrea de tutoria amb la finalitat de conèixer els perills que hi ha amb la utiltizació fraudulenta d’internet i també amb la finalitat d’oferir consells per una utilització correcta tant d’internet com de les xarxes socials.

L’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit d’un taller per tal de prevenir l’addicció a les xarxes socials, dins de l’àrea de tutoria i d’un taller de rap, englobat dins de l’àrea lingüística.

L’alumnat de 1r de Bat ha pogut endinsar-se en el món de la matemàtica més lúdica amb un taller d’apostes i també han realitzat un taller de rap, per tal de treballar, també, l’àrea lingüística.

L’alumnat de 2n de Bat ha fet una ruta literària sobre la lectura Nada (obligatòria per a les proves PAU).

L’alumnat del Cicle ha pogut realitzar un taller d’animació turística i un d’economia circular.

Com ja és tradició, l’alumnat de 2n de Bat és l’encarregat de dinamitzar i animar el carnestoltes. És una festa en què hi participa tot l’institut i que gaudim tots plegats. Us deixem unes imatges per a què també el pugueu gaudir.