Servei comunitari de 4t d’ESO

El dia 13 de maig l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut Joaquim Blume va realitzar l’activitat programada de servei comunitari a l’escola Garbí. Va proposar una sèrie d’activitats esportives i de moviment per als nens i nenes de 4t de primària.

L’alumnat de primària es va dividir en grups de vint alumnes, dirigits per cinc monitors d’ESO, que anaven rotant contínuament, per tal de proposar i conduir les activitats d’una manera divertida i amena, sempre tenint en compte l’objectiu de fomentar i encoratjar l’alumnat cap a una vida sana i saludable.

L’experiència va ser ben rebuda tant per la canalla de l’escola Garbí com pels monitors de l’institut Joaquim Blume i de ben segur es convertirà, per a tots, en un record inoblidable.

Mara Martínez, 4tB