Sant Jordi 2021

Divendres 23 d’abril, a l’institut hem celebrat la diada de sant Jordi. Enguany la celebració ha estat síncrona.

Hem començat amb les paraules de benvinguda per part del cap d’estudis, el professor Víctor Cantos. Tot seguit, des dels diferents departaments s’han anat presentant un seguit d’activitats literàries i artístiques que han estat preparades per part de l’alumnat i del professorat per tal de celebrar aquest dia tan significatiu.

Tot seguit, el grup instrumental ha interpretat la versió de dues peces musicals: Rock Fort Rock de The Skalites i California dreamin’  de The Mamas&The Papas.

Des del departament d’humanitats, s’ha recordat la figura de Pau Casals en el 50è aniversari del lliurament de la medalla de la PAU.

Des dels departaments de llengües s’han elaborat vídeos amb lectures de poemes, homenatge al llibre, presentació d’herois de l’antiguitat romana i s’han atorgat els premis als guanyadors dels concursos literaris.

El departament de matemàtiques ha repartit els premis per a l’alumnat que ha participat en les proves Cangur i ens ha fet participar amb un Kahoot per tal d’escollir les fotos guanyadores del concurs de fotografia matemàtica.

Els premis per als dibuixos de “La rosa” i les millors fotografies de “La rosa com a metàfora”, la millor fotografia de mascota i la millor fotografia esportiva els ha atorgat el departament de Visual i Plàstica.

Per cloure l’acte, l’alumnat de 3r d’ESO ha cantat Dance Monkey del grup Tones and I. Aquesta activitat ha estat coordinada pel departament de música.

Agraïm a tothom la participació i donem l’enhorabona a l’alumnat guanyador d’algun premi.