Reunió amb les famílies

El divendres 6 d’octubre, a la sala d’actes del Consell Català de l’Esport, s’ha reunit l’equip docent del centre amb les famílies de l’alumnat que estudia al nostre institut.

Prèviament, les famílies que tenen allotjats els fills a la residència han pogut assistir a una visita guiada pel pavelló i les instal·lacions de la residència. La persona encarregada de l’acompanyament a les famílies en aquesta visita ha estat la Coordinadora dels servei de  tutoria de la residència, la Sra. Alina Cajas.

La reunió amb les famílies de tot l’alumnat del nostre institut ha començat amb les paraules de benvinguda per part de la directora del centre, la professora Pilar Pina, qui ha explicat les línies bàsiques del projecte educatiu del centre i les novetats per al curs 23-24.

Tot seguit, el cap de l’Àrea d’Alt Rendiment i Esport Federat del Consell Català de l’Esport, el Sr. Carles Giralt, també ha dirigit unes paraules d’encoratjament i de felicitació a les famílies que s’han aplegat a l’auditori.

Després de visionar un vídeo amb una mostra de les activitats més representatives que es realitzen a l’institut, i de comentar el caràcter propi del centre, les famílies s’han dirigit a les aules acompanyats pels tutors i les tutores dels seus fills i filles. En aquesta segona part s’han comentat diversos aspectes del funcionament curricular i organització de l’institut.

Un cop resolts els dubtes i incerteses de principi de curs, les famílies (algunes acompanyades pels seus fills i filles) han marxat cap a casa.

Des d’aquí encoratgem l’alumnat i les famílies a abordar amb èxit aquest curs!