Olimpíada Atlètica

Tot just la setmana abans de marxar de vacances de Setmana Santa, vam organitzar l’Olimpíada Escolar de Cornellà. Es tracta d’una jornada de caràcter lúdic, en què muntem tot un seguit de proves d’atletisme per a l’alumnat de 4t de primària de tots els centres escolars del municipi de Cornellà. En total hi van participar uns 300 alumnes de primària que van gaudir d’allò més!

Aquesta jornada, que fa molts anys que es realitza, es va reprendre aquest curs després de dos anys en què no s’ha pogut portar a terme per la pandèmia de la COVID 19.

Es practiquen proves com ara el salt de llargada, els llançaments de pes i de vòrtex –una adaptació del llançament de javelina-, les curses de tanques, els relleus… tot en un ambient distès, divertit i que acompleix un doble objectiu: enriquir la nostra formació i aconseguir apropar l’atletisme a nois i noies que gaudeixen d’una jornada lúdica i formativa que, de ben segur, mai oblidaran.