Nadal 2019 al Blume

El divendres 20 de desembre, la comunitat educativa que forma part de l’institut, va fer la celebració del Nadal a la sala d’actes. L’acte va començar, aproximadament, a les 10h a la sala d’actes del nostre centre escolar.

Vam iniciar la celebració amb unes paraules de benvinguda adreçades per la cap d’estudis, la Sra. Pilar Pina. Tot seguit, l’alumnat de la matèria de literatura catalana de 2n de batxillerat va representar l’adaptació del conte Quieta nit de Pere Calders. Més tard, l’alumnat va votar l’Ugly Xtmas Sweater per cursos i es va fer el repartiment de premis als guanyadors. Després, va jugar a quatre kahoots que el professorat de diferents àrees havia preparat. Tot seguit, com ja és tradició, l’alumnat de 3r i 4t va cantar unes nadales en anglès, castellà, català i, fins i tot, en grec.

A punt d’acabar l’acte, es va visionar el mannequin challenge en què van participar l’alumnat i el professorat del nostre centre escolar. I finalment, el director del centre, el Sr. Víctor Cantos, ens va adreçar la felicitació de les festes nadalenques. En definitiva, va ser una jornada en què tothom va poder gaudir i passar-s’ho bé.