Lliurament Orles 2n BTX 2020

El dimecres 3 de juny, a les 18h, ens vam trobar telemàticament la comunitat educativa de l’institut Joaquim Blume, acompanyada de les famílies i dels tècnics i responsables esportius del Consell Català de l’Esport per tal d’acomiadar la 29a. promoció d’estudiants que passa pel nostre institut.

L’acte va començar amb unes paraules de benvinguda del director de l’institut, el Sr. Víctor Cantos, en què encoratjava l’alumnat a afrontar els reptes del futur i en què ens anunciava la notícia del comiat del càrrec de direcció del centre.

Seguidament, es va atorgar la paraula al Sr. Toni Reig, director del Consell Català de l’Esport, que va agrair la feina feta al personal del Consell, de la residència Joaquim Blume i a l’equip docent de l’institut. També va dedicar unes paraules de gratitud per la feina realitzada pel director de l’institut. Finalment, va expressar un desig de recuperació de la rutina i va encoratjar l’alumnat a continuar estudiant i formant-se.

Després, els tutors de 2n. de batxillerat, els Srs. Lluís Francesc Núñez i Darío López van adreçar unes paraules a l’alumnat i, en representació dels pares i mares de l’alumnat, van intervenir la Sra. Valls i el Sr. Pallarés.

Tot seguit, es va projectar l’orla de l’alumnat de 2n de batxillerat. Més tard, el grup musical de l’institut, format per professorat i alumnat del centre, va interpretar la peça Somewhere over the rainbow.

I va arribar el moment en què l’alumnat va ser protagonista de l’acte, en què van fer un resum de l’estada a l’institut i a la residència. Van tenir un record per a tot el personal de la residència i per als docents, que han estat al seu costat durant aquests quatre anys d’estada a l’institut.

Gairebé a punt d’acabar l’acte, es va oferir l’Anuari, en format digital, a l’alumnat que ha cursat 2n de batxillerat. Com ja és tradició, l’alumnat de 3r d’ESO elabora aquest regal per oferir-lo a l’alumnat que deixa el centre escolar.

El Sr. Víctor Cantos va cloure l’acte, amb una felicitació per a l’alumnat i amb l’agraïment a les famílies, als tècnics del CCE i al professorat. També es va acomiadar perquè aquest va ser l’últim acte públic en què va exercir com a director de l’institut. Finalment, va desitjar sort al nou equip directiu del centre per continuar amb aquest projecte educatiu.